خرید کاغذ دیواری با توجه به قیمت و کیفیت
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

برای اینکه یه کاغذ دیواری خوب بخرید که هم کیفیت داشته باشه و هم قیمت مناسب داشته باشه اول باید یه فروشگاه خوب پیدا کنید که محصولاتش رو با قیمت مناسب بفروشه و گارانتی معبر هم داشته باشه من تا چند وقت پیش نمیدونستم کدوم کاغذ دیواری خوبه و کدوم کاغذ دیواری بده  کلی در مورد کاغذ دیواری تحقیق کردم و کاغذ دیواری آمریکایی رو پیدا کردم یعنی بهم گفتن که کاغذ دیواری آمریکایی یکی از بهترین کاغذ دیواری های موجود تو بازار هست ولی خب به نظر من به فروشنده های خارج از فضای مجازی استفاده نکنید چون اکثر فروشنده ها خودشونم از فضای مجازی خرید میکنن و با قیمت های بالاتر تو بازار به فروش میرسونن من چند وقت پیش میخواستم برای کسی که براش کار میکنم کاغذ دیواری بخرم چون من اکثر خریدام آنلاین هست و از طریق اینترنت خرید میکنم این بار هم تو نت سرچ زدم و سایت کاغذ دیواری http://www.next.co.ir/fa/pages/185 رو پیدا کردم هم سایت خوبی بود و هم کیفیت محصولاتش عالی بود همین شد که بلافاصله از این سایت سفارشم رو تکمیل کردم از اونجایی که قصد داشتم واسه خونه خودمم کاغذ دیواری تهیه کنم میخواستم از دو سایت مختلف خرید کنم تا کیفیت محصولات رو با هم مقایسه کنم خرید بعدیم رو هم از سایت کاغذ دیواری آمریکایی ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/american-wallpaper/ انجام دادم خلاصه بعد چند روز اومدن جفت کاغذ دیواری ها رو نصب کردن هر دو کاغذ دیواری آمریکایی بود ولی تنها تفاوتی که داشت این بود که سایت ساختمون دات کام گارانتی و نصب رایگان داشت ولی سایت نکست گارانتی نداشت منم که یه خورده بیشتر سایت ساختمون دات کام رو میشناختم و از قسمت های مختلفش تا حالا خرید کرده بودم سعی کردم از این به بعد هم از همین سایت استفاده کنم.





:: برچسب‌ها: خرید کاغذ دیواری با توجه به قیمت و کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 1027
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: